lørdag 10. mars 2012

Snart trekning


Men det er fortsatt mulighet til å bli med i trekningen av et vakkert lite eggskap. Men
pass på at du melder deg på innen kl.23 søndag 11 mars. Og hvem den heldige er som vinner
eggskapet får dere vite på mandag. Kanskje det blir deg ? :) Gå inn her for å melde deg på.



Samtidig vil jeg ønske alle som titter innom en god og fin helg. ! ♥ Her er Thea syk igjen
stakkar, men håper det ikke er langvarig denne gangen. Håper alle er friske hos deg, og at du
koser deg i helgen. ♥ Har gjort et kupp på finn som jeg gleder meg til å vise frem etterhvert. :)


8 kommentarer:

  1. Da rakk jeg heldigvis å hive meg på på trekningen av det supersøte eggskapet! :) Her i huset er det helg nr. 2 med omgangssyken, storebror forrige helg og lillebror denne helga. Krysser fingra for at det verste er over etter natta og dagen! Masse god bedring til snuppa di! ♥ Gleder meg til å se finn-kuppet ditt! ;)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  2. Så fin plante, ønsker meg en slik plante jeg også :)

    SvarSlett
  3. Da fikk jeg bli med på din give away i siste liten :) Ønsker deg en nydelig helg og håper at Thea blir rarsk bedre! Klem fra Ellen. Lekkert bilde :)

    SvarSlett
  4. God helg til deg og dine :) Og god bedring til syklingen :)

    Klem :)

    SvarSlett
  5. Ønsker deg også en fin søndag videre!

    SvarSlett
  6. Stakkars liten syk, god bedring til henne!! Den er så skjønn den planten, tror nesten jeg må ha en sånn. Husker du tilfeldigvis navnet på den???

    SvarSlett
  7. Spennande......
    God bedringklem til Thea♥
    Klems Mette.

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails