tirsdag 27. mars 2012

Lurte du ?


Planen var jo å vise hva dette var for lenge siden, men slik ble det altså ikke pga alt som
har skjedd... Denne kranen var nok ikke like spennende som dere trodde, men jammen klarte
noen av dere å sette ideer i hodet mitt. Hehe... Og det var faktisk en som gjettet riktig. ;)


Dessverre var det helt umulig å ta bra bilder av denne saken her, har prøvd og prøvd...
Den er nemlig 100 ganger finere i virkeligheten altså, hihi...  ♥ Planen er å ha den på verandaen
med blomster i, men først må det ryddes og vaskes der ute. Har blitt dårlig med slike ting nå.
Vet ikke helt hva vi skal kalle denne jeg "fuglebad" eller "blomsterpotte" ??? Den finnes i to
str, jeg har den minste. Og har du også lyst på en sånn kan du ta deg en tur på Bohus.


Det var ikke planlagt å være så lenge borte fra bloggen. men pga det som skjedde forrige
helg har jeg rett og slett ikke vært meg selv... Og fortsatt har jeg forstyrrelser på det ene øyet,
så liker ikke sitte så lenge av gangen foran macen. Øyelegen konkuderte med at dette var en
glasslegeme avløsning, og jeg skal tilbake til kontroll om ikke lenge. Og det er litt annet som
foregår nå også, så dere får være tålmodige med meg. Men har en overraskelse på lur til dere,
en overraskelse jeg vet ALLE vil like. Så da er det bare å følge med framover...

  Tusen takk for alle søte hilsner, setter pris på dere alle sammen ♥ 
PS: Kommer straks tilbake med nytt innlegg, og i bakgrunnen på bildene her kan du skimte mitt "nye" møbel.


21 kommentarer:

  1. Jeg hadde sett denne før på bohus :)
    Kjempefin er den!

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Så fin den var, tror den kan passe inn hos meg også,hihi.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Stilig!! Tusen takk for tipset, det blir en tur innom Bohus i morgen, for denne kommer til å passe ypperlig inn hos oss. :D
    Gleder oss til å se bilder av den ferdig "stæsjet" :)

    SvarSlett
  4. Oj, den kranen og det vaskefatet var utrolig stilig! Den skulle jeg gjerne ha montert i mitt atelier (per i dag gammelt morkent anneks).

    SvarSlett
  5. Så stilig. Den må jeg se om Bohus har her. Så skummelt med øyet ditt. Håper du blir bra snart. Vi er jo så avhengig av disse øynene.
    Fin kveld til deg og dine
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. WOW!! Bara sååååå läcker!!! Kommer att se underbart ut med blommor i!!!

    Låter inge roligt med ditt öga.. Hoppas du mår bra snart och att allt blir bra!!

    Kraaam Tina

    SvarSlett
  7. Den var kjempe fin :)
    God bedring med øyet, håper alt ordner seg!
    Klem, Anette

    SvarSlett
  8. Den var fin ja! Kunne passet fint både til blomsterpotte og fuglebad den. Men hvis man skal oppholde seg i nærheten så flyr jo bare fuglene sin vei, og da er det kanskje finest med blomster? :))

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  9. Åh..den var stilig!!:)
    Og masse God bedring til deg...:)
    Ha en fin kveld:)
    Mvh camilla

    SvarSlett
  10. love it.
    and really love the box with boots on your banner.

    blessing
    barbara jean

    SvarSlett
  11. Hei ♥
    Lenge siden jeg har tittet inn til deg nå... Og så ekkelt å lese om øynene dine... Håper alt går seg til igjen fort :)

    Hatt en liten periode hvor bloggelysten har vært på bånn, men tror den er tilbake ;)

    God bedring da- søte du!

    Klem anette

    SvarSlett
  12. Håper alt blir bra med deg igjen!denne lekkerbisken så jeg på Bohus igår og må bare ha den jeg også:))
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  13. Denne var jo fin da. Synes bildet var fint og, jeg.

    Så skummelt å høre om øyet ditt. Håper det går bedre og at det bare var noe forbigående.

    Take care.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  14. Kjære Anette!
    Her har jeg visst gått glipp av at den skremmende opplevelsen din! Har vært litt borte fra bloggland og FB så da blir det sånn. Så forferdelig å oppleve noe sånt, skjønner godt du ble redd! Håper det går MYE bedre med deg nå!!!!

    Veldig fin blomsterkrukke med kran! Kan tenke meg den blir lekker på verandaen din etterhvert!!!!

    Ta vare på deg selv!
    God klem fra Hanne

    SvarSlett
  15. Uff, det hørtes ikke bra ut, håper det går bedre nå!! Jeg må si jeg fikk veldig lyst på en sånn "kran" jeg også. Er det lov å spørre hva prisen er??

    SvarSlett
  16. PS! Er den så tung at den tåler litt vind uten å velte?

    SvarSlett
  17. Denne var bare sååå sjarmerende!

    Bare innom for å ønske deg og dine en nydelig påske!

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  18. Så utrolig flott da.. herlig sak ...så sjarmerende =))

    Hvis du ønsker å være med på give away og gavekort trekning ---er du velkommen inn hos meg..
    Ønsker deg en fin påske =)

    Kerstin

    SvarSlett
  19. Uff, det er skummelt når øyene ikke vil, man er så avhengig av dem tenker man da.. Masse god bedring med dem og nyt påska! Klem Ranveig

    SvarSlett
  20. Så artig da! En slik har jeg ikke sett før. Lenge siden jeg har vært på bloggrunde.. Koselig å titte innom deg <3 Følger deg litt på face da :) Håper alt går bra hos dere. Ønsker dere en riktig god påske, take care <3 Klem fra meg

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails