søndag 4. mars 2012

S M Ø R E B R E T T


Da var jeg sånn halvveis på plass igjen, og jeg har fått ryddet litt på macen slik at jeg har fått 
litt mer diskplass. Ellers har dagene flydd i en fei med forskjellige gjøremål... I fjor en gang på
omtrent samme tid blogget jeg om mine smørebrett/porselensfjøler fra House Doctor. ♥ 


Vakre nostalgiske smørebrett i porselen... Mine bestilte jeg fra Danmark den gangen, men
har fått noen spørsmål om disse også i etterkant, så tenkte jeg skulle tipse om hvor du får kjøpt
de. Du får kjøpt de i 2 pk hos Boligfryd, en liten + en stor, og disse koster 349 kr (Ida). På bildene
mine viser jeg kun den lille. Den andre står på kjøkkenbordet og fungerer som et "fat" for øyeblikket,
med blomster, lys osv... Og når de ikke er i bruk står de stilt opp mot veggen over kjøkkenbenken.


Har sett mange varianter, men disse er solide og tykke, og er definitivt verdt 349 kr. ;)
Det er så deilig ute for tiden, tenk at det er mars alt og våren er i anmarsj.  Godt å kunne trå på bar
bakke igjen, og resten av snørestene smelter sakte men sikkert... Hvordan er været der du bor ?

Moro å se at det er så mange som er med i "kampen" om å vinne eggskapet, hihi... 
Det er plass til flere altså, så det er bare å hive seg på, og det kan du gjøre her.

Igjen vil jeg takke for alle de fine ordene dere legger igjen, blir så glad for det. ♥ 
Og velkommen til deg som er ny følger, koselig at du fant veien inn til meg. 


18 kommentarer:

  1. Så flotte bilder :)

    Ha en fin søndasgskveld!

    SvarSlett
  2. Jeg har også poselensfjølene, og bare elsker de!!
    Nydelige bilder hos deg, as always
    Klem, klem

    SvarSlett
  3. Ja disse er bare nydelige, jeg har samme som deg :)
    En liten og en stor og er kjempefornøyd med dem ღ
    Nydelige og stemningsfulle bilder du har tatt...
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og uke som kjæm ;)
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei vennen! Så fint, og nydelige bilder!!! Her har vi ennå masse snø, men det er lysere! I dag har vi aket rattkjelke i hagen, bygget borg og koset oss med boller og kakao i solvegge. Herrlig!!!! Jeg likte det eggeskapet godt, og er selvsagt med i trekningen allerede. Har du fått med deg at jeg har gavedryss på ny-bloggen? Del 1 trekkes om to dager, og avløses av del 2 som annonseres samme dag. Blir mange spennende premier fremover.
    Ønsker deg riktig fin søndagskveld!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint bilde,så fristende!
    Her i trøndelag smelter det sakte men sikkert og dagene har blitt lysere og lengre,deilig!!
    Nyt kvelden..
    klem

    SvarSlett
  6. Herlige bilder, kjære navnesøster. Har også sånn!! Klem♥

    SvarSlett
  7. Nydelige Bilder. :) Disse porselenfjølene er såå fine!

    Klem Marlene

    SvarSlett
  8. Herlig inspirerende bilder :-)
    Håper du har hatt en bra helg. Her slapper vi av på sofaen i kveld :-)

    SvarSlett
  9. De er knallfine de brettene:)
    Jeg vant slike i en give-away før jul, men gav de til mamma i julegave...
    Angrer, hehe;)
    Vi har så stygt kjøkken, og de har nytt, så de kom vel bedre frem der:)

    Flotte bilder hos deg som vanlig Anette ♥ Og alltid kos når jeg ser det er innlegg fra deg:)

    HA en fin fin kveld, og en fin ny uke!

    SvarSlett
  10. Heihei
    De skjærebrettene er lekre..har sett noe lignede hos kremmerhuset til rundt 100-lappen

    Ha en flott dag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  11. Disse var nydelige,har de i rosa,men
    de er jammen finere i hvitt. Lekre
    og delikate bilder. :))
    Fin uke til deg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  12. Kjempe flotte bilder av de nydelige skjærefjølene! Har de selv.. er så fine!!

    Ha en fin kveld!
    Klemmer til deg, vennen!

    SvarSlett
  13. Hei!
    Så utrolig fint smørebrett!!!!
    Og ja...det ER deilig at vi er i mars!!!
    For oss vårmennesker som bor på en snørik plass, er det deilig at det er baret i alle fall inne ved muren på huset.....at sola skinner og at man så smått kan begynne å pusle ute.....

    Klemmer :)

    SvarSlett
  14. SUPERlekre bilder!!! LIker også godt sånne porselensfjøler, det oser av vintage sjarm.

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails