mandag 27. september 2010

Vinnerne av urskiver & blonder ♥


Da har jeg endelig fått trekt vinnerne. :) Her er det desverre litt lite blogging for tiden
pga flere ting, så beklager at dette har tatt litt tid. Dere er spente nå eller ?! ;)


Fikk hele 87 kommentarer på innlegget om urskivene, og etter å ha silt ut doble kommentarer
osv, endte det opp med 80 stk som ville være med i trekningen av urskiver og blonder. ♥


Den heldige som ble trukket ut og vant urskivene er Fru Andersen,
gratulerer ! :) Og den heldige som vant blondene er Frie Blonder, gratulerer ! :)
Håper dere blir fornøyde begge to hvis ikke trekker vi på nytt, hihi... ;) Fint om dere
vil sende meg adressene deres til min e-postadr: anetteth@online.no


Hadde planer om å blogge om flere ting i dag, men det får jeg ikke gjort akkurat nå. :( Så da
 tar jeg det heller i neste innlegg, og skal prøve å få til det i løpet av et par dager. ;)

Tusen tusen takk for alle de gode ordene dere legger igjen, det varmer veldig.
♥ Og takk for tålmodighet akkurat nå, jeg lover å komme sterkere tilbake og titter innom så ofte jeg kan. ♥

Ser at jeg har fått et par nye følgere selvom aktiviteten har vært noe laber hos meg. 
Et stort velkommen til dere alle, veldig koselig at dere fant veien inn til meg ! :)

Ønsker deg som titter innom en nydelig høstdag med masse kos ! ♥
(Det er ikke umulig at jeg lodder ut et par urskiver igjen om en stund, så følg med. ;)




9 kommentarer:

  1. Jaaa til flere urskiver;) hihihi.. jeg har jo ingen sånne enda vennen;)
    Kanskje prøve å skrive ut noen fra nett?:)

    Jeg er sååå trøtt og er på vei opp i senga, men måtte jo innom deg først:)

    Nattakoooos ♥

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne! :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei=)
    Så flott bilde av fatet med lys på. Lyngen kommer så fint frem! Skikkelig høststemning =)
    Gratulerer til vinnerene=)
    Kanskje bedre lykke neste gang!

    Håper alt står bra til meg deg og dine.
    klem

    SvarSlett
  4. For noen heldige vinnere :)
    Gratulerer så masse til dere!

    Håper alt er bra :)

    klemmer lillemy

    SvarSlett
  5. Å så koslelig! Nå ble jeg glad, heldige meg;-) Jeg fikk ikke tittet innom i går for nettet bestemte seg for å streike..kjedelig..Men så kjekt å og ha vinnerlykken med seg da. Og snille du som vil gi bort de fiiine urskivene!

    Tusen takk søte deg!

    MAnge klemmer!

    Ps Håper det er ok at jeg låner bildet ditt av urskivene, har så lyst å fortelle hvor heldig jeg har vært, linker selvfølgelig til deg!

    SvarSlett
  6. Heiheiii!
    Her er det heller ikke altfor mye bloggings. Rekker nesten bare innlegg hos meg selv og nada mer.. Prioriterer andre ting også, for dette kan innimellom ta litt mye tid.! Selvom det er kjempe gøy og inspirerende... Men håper alt er bra med deg og dine ihvertfall.. KLemmer

    SvarSlett
  7. Gratulerer til den heldige vinneren!! :) De er så lekre disse urskivene!
    Hvor kan man få skaffet seg sånne?

    Håper alt er bra med deg! :)

    Ha en fin dag!
    Klemmer

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de heldige ;))

    Er veldig spent jeg da ♥

    Så må du snart få sendt meg en mail!! Heheh ;))
    Stor klem ♥

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails