fredag 26. oktober 2012

Konfirmasjonskaken (Skoboks)


Jeg må bare vise dere, og skryte av den nydelige kaken vi hadde i Madeleines konfirmasjon.
Kan tro det var mange som ble imponert av denne, så den ble et stort samtaleemne i selskapet.


Jenta bak denne kreasjonen er fantastisk flink og kreativ, og må ha en tålmodighet
utover det vanlige. Det er jeg helt sikker på, hihi... Tenk det at alt på denne kaken er spiselig.

 

Har jeg nevnt at kaken var fantastisk god ? Mmmmm... Kaken er jo rett og slett et  kunstverk.
Og siden Madeleine er jente med stor J, så kunne jo ikke kaken ha passet bedre. Skikkelig jentekake !


 Og bildet i rammen gjorde kaken enda mer personlig. Og se på alle de kjempefine detaljene.
Og ikke minst blomstene, tenk så mye jobb det ligger bak alt sammen. Jeg er virkelig imponert !


Om to år er det atter en konfirmasjon her hos oss, da er det Nicolay sin tur. Jeg håper
Tone vil lage kaken til han sin konfirmasjon også, krysser fingrene og håper hun har mulighet.


Hun har også begynt å holde kurs, og dette er noe jeg har lyst til å melde meg på etterhvert. For
 å se mer av denne kaken kan du trykke her, og for å se flere kreasjoner gå inn på Tonerose Design.


Tusen tusen takk til deg Tone som ville lage denne kaken til oss !
(Bildene er gjengitt med tillatelse av Tonerose Design)

Kommer tilbake om litt med del 2 av konfirmasjonen. Del 1 kan dere finne under her om
ønskelig. Og jeg har en overraskelse på lur i samarbeid med Barfota, så følg med !

Følg meg gjerne på Instagram

Hvit_Romantikk

22 kommentarer:

  1. W O W !!
    Et ekte kunstverk!
    Denne kaken blir nok aldri glemt av verken konfirmant eller gjester vil jeg tro! :)

    God helg! ;)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Wow dette er kunstverk,har aldri sett noko så flott,høye meg altså nesten sån at ein ikkje vil begynne å sprette den:)))
    Fantastisk!!!
    Ei gode helg til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Ååååå fineste kaken jeg har sett :)

    SvarSlett
  4. Utrolig flott kake...fengsel fineste jeg har sett. Tenker jenta di var fornøyd.
    Her er d 9 år til første konfirmasjon, hihi.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Oj, DEN fineste kaken skulle d være;-)

    SvarSlett
  6. Utrolig flott kake...fengsel fineste jeg har sett. Tenker jenta di var fornøyd.
    Her er d 9 år til første konfirmasjon, hihi.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  7. Utrolig vakker! FOR en tålmodighet da!

    Lottemora

    SvarSlett
  8. Kake!!!
    Wow :)
    Så utrolig fin :)

    God helg!

    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Flott og spesiell kake til en jente-jente :)
    Tenker hun ble fornøyd!
    Vil du bli med og prøve lykken har jeg mange fine give aways på gang nå :)
    God helg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  10. Fantastisk!!
    Tone er knallflink:))

    Ha en fin fredag ♥

    SvarSlett
  11. WOW, det er jo bare helt utrolig!
    Må være den stiligste kaken jeg har sett noengang!

    Så moro med en så lekker og personligkake :)

    SvarSlett
  12. Ubeskrivelig nydelig. Tenkte det kunne være Tone da jeg så bilde av den på instagram for en stund siden. Hun er utrolig dyktig og kreativ, beundrer henne med alt hun får til.

    God natt! Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  13. Fantastisk nydelig og ¨å personlig!
    Kjempekoselig..

    Ha en fin helg Anette!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  14. Helt utrolig flott kake, jeg skjønner ikke at det går an å lage så mye fint.
    Har vært innom bloggen hennes før og jeg blir bare helt slått i bakken av de lekre sakene hun tryller frem, så kan tenke meg dette ble en snakkis ja :D
    Men hvordan var det å skjære i denne da?

    SvarSlett
  15. Oh wow! For å si det på godt norsk....

    SvarSlett
  16. For en helt utrolig nydelig kake, ett kunstverk!! Jeg var inne på siden til hun som lagde den og så på alt det flotte hun lager...hun må da være helt i verdenstoppen når det gjelder å dekorere kaker. God helg, Anette! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  17. Gurimalla for en nydelig kake :-) Kan ikke tro det er mulig ♥ Klemmer til deg ♥

    SvarSlett
  18. HEi ... Fin blogg :) hva jobber du med ? Mvh Janne

    SvarSlett
  19. Såå flott blogg du har og ei helt fantastisk kake! :)

    Ha ei flott hælg :)

    Klæm fra Lena.

    SvarSlett
  20. Vanvittig kul kake!!!!!!!
    Lenge siden jeg har lest....utrolig stilig kake, og fantastisk ramme rundt konfirmarsjonsdagen!!
    Gratulerer med konfirmanten!!
    Og hadde nå verden klaffet slik at jeg hadde fått til å være med på bloggtreff hadde det vært utrolig gøy.....

    Klemmer :)))

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails