søndag 14. oktober 2012

Forandring fryder...


Ja ja, alt går ikke alltid etter planen men... Skulle ha blogget om konfirmasjonen, og myyye
annet for lengst ! Men dagene har flydd altfor fort avgårde... Samtidig har det vært litt sykdom,
en rekke bursdager og mer. Har hatt litt uflaks med noen av konfirmasjonsbildene også, har
blitt mørke og uklare. Hmpf... Men med litt redigering skal jeg få vist de frem. I mellomtiden
kan du få en bitteliten snikktitt på de nye sofatrekkene som jeg var så heldig å få i bursdagsgave.


Er ikke helt sikker på hva jeg syntes selv da jeg er vant til hvitt, hvitt og hvitt... Men det sies
jo at forandring fryder, og jeg har jo allerede en del kontraster i sort og grått i interiøret som jeg
er veldig glad i, og syntes det er gøy å blande stiler. Jeg slipper kanskje å vaske disse trekkene
så ofte som de hvite, og det er en grei deal. Det merkes at man har 5 barn for å si det sånn, i hvert
fall når man har hvite trekk.  Kommer tilbake med innlegg om konfirmasjonen og annet om ikke lenge.

Her snør det faktisk i dag, og julekverna er i gang, hihi...
(Har en liten overraskelse på lur også)


PS: Følg meg gjerne på Instagram,

Hvit_Romantikk


10 kommentarer:

  1. Super fin blogg! jeg hiver meg på som følger! jeg er ganske ny som blogger, og det er gøy å følge andre!

    SvarSlett
  2. Hei Anette,
    Det er akkurat sånn det er her i livet, vi kan ikke ha kontroll. På alt er min erfaring,
    Derfor har jeg vært en dårlig blogger i lang tid, men livet tar en.
    Syntes det ble riktig så flott hos deg med disse grå stoff,
    Du må bok vende deg til dem, lekkert nå på høsten. Så kan du bytte etter jul til hvitt,
    Ha en fin dag,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Du dette er ikke noe å lure på engang... Det var kjempelekkert! Helt nydelig! Og selvfølgelig litt mer praktisk ja :-)

    SvarSlett
  4. Hei Anette, så hyggelig med innlegg fra den kanten:))
    Syns det er knallfint med det grå trekket jeg, passer jo perfekt til alt det hvite hos deg ♥

    Her har det og snødd i dag, julestemning, juhuuu:))
    Men får jo håpe det er en stund til det legger seg enda da, hehe:)

    SvarSlett
  5. Hei Anette:-) Det er sånn med de fleste av oss, vi rekker ikke over alt og viktigere ting enn blogging må prioriteres. Jeg ser veldig mange aktive bloggere er mye mindre aktive nå enn før, blogging tar til tider for mye tid. Selv har jeg aldri vært en særlig aktiv blogger, men siden jeg ikke bruker så mye tid på det så synes jeg det er gøy å henge med.

    Jeg synes det var stilig med det grå trekket og som du sier forandring fryder. Jeg er jo veldig hvit og pastell selv, men nå er jeg lei rosa detaljer i stua og har byttet ut alle putene og valgt andre farger på blomster...på denne tiden av året blir jeg faktisk mer hvit..hihi. Men vil jeg ha inn masse farger så er kan jeg det også, det er det som er så greit med en hvit "base". Grått er også en kjempefin farge, så og si alle farger passer til den...veldig prakisk.

    Ha en riktig fin uke, klem fra Jorunn.

    SvarSlett
  6. Kjempe lekkert med gråe trekk! Jeg ønsker meg mest i hele verden en svæær stor god vinkelsalong med sjeselong i grått! (litt å ta i kanskje.. men jeg ønsker meg det veldig i alle fall.. ;)

    Jeg holder på å planlegge konfirmasjon nå.. har en gutt som skal stå i mai 2013.. Moxamannen og jeg har funnet stilige servietter fra USA som vi skal bestille i alle fall. Han er musikalsk, så det blir notetema i svart og hvitt :) Det kan jo bli kult det :)

    Masse klemmer fra Monica

    SvarSlett
  7. ÅÅååå, snø... *lengter* Deilig med litt forandring, og super enkelt når man kan bytte trekk :O))) Ha en strålende dag

    SvarSlett
  8. Hei
    Syns det grå trekket var kjempefint. Ikea? Vi lurer på ektorp når hytta vår engang blir ferdig og likte denne grå.
    Klem Tove

    SvarSlett
  9. knall fine trekk... jeg er og på leit etter nye trekk... har strax 3 barn og det funker ikke m hvite.... og de jeg har på nå er mørkegrå... funka liksom ikke helt det heller... :/ får ta meg en tur å ikea å se... :) vi har karlstad... du har ektorp?

    Klems Diana, som er tilbake med ny blogg da den gamle ble ødelegt... kjipt :(

    SvarSlett
  10. Blogg når du har tid, søta ♥ Vakkert med gråe trekk.. Helt nydelig i stua di ♥ Klemmer til deg♥

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails