fredag 15. april 2011

God helg godtfolk ! ♥


Med disse bildene av min vakre madonna vil jeg ønske alle som titter innom en
nydelig helg !  Madonnaen er kjøpt hos den herlige nettbutikken Frøken Anker.
Har du ikke tittet innom bør du gjøre det, for her er det mange fine skatter.



Her er det mye på timeplanen, men kommer tilbake med nytt innlegg rett over
helgen, kanskje før. Trekningen av giveawayen blir bittelitt forsinket, men tar den så fort
jeg kan. Du har fortsatt tid å melde deg på om du vil, og det kan du gjøre her.





˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ønsker alle en skjønn palmehelg med sol, kos og glede Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Snart påske, herlig !

27 kommentarer:

  1. Skjønne bilder og kjempefin madonna! Ønsker deg en riktig fin palmehelg:)

    Klem fra Hanne!

    SvarSlett
  2. God helg Anette...!!! :) :) :)

    Nydelig Madonna ♥

    *Klemmer*

    p.s titter på bildene fra hjemme ditt om og om igjen i BoligDrøm... ;) I like it...!!! :D Gratulerer med å få det på trykk... ;)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en god helg til deg også, Anette. Så fine bilder av Madonna'n din.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Herlig blogg du har, legger meg til som følger, må komme tilbake en gang jeg har litt bedre tid, for her var det mye fint å se :))

    God helg til deg også :))

    SvarSlett
  5. Hei vakre♥

    Så vakker madonna - ønsker meg også en slik men de er jo så dyre om man skal ha noen med litt størrelse, så må nok spare litt først ;)

    Ønsker deg en flott helg,
    håper den blir fin!!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. DEJLIGE billeder, Anette

    Jeg er alene i helgen. Min mand er stadig på
    forretningsrejse i Vietnam, og mine eneste
    hjemmeboende er taget på påskeferie ved en
    kammerat.

    Hav en skøn og afslappende helg med familien.

    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  7. Masse go påske til dokker!
    Nydelig innlegg i boligdrøm ♥

    klæm Trine

    SvarSlett
  8. Nydelig madonna du har kjøpt deg :)
    God påske til deg og dine også :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  9. Så nydelig! Du er virkelig flink til å ta gode bilder, herlig stemning du formidler:-)

    Ønsker deg en god helg og en herlig påske som snart står for døren!

    Her står det forhåpentligvis litt hagearbeid på planen, deilig å være ute i dette været! Klemmer!

    SvarSlett
  10. Skjønn Madonna, og vakre bilder!

    Riktig god helg til deg, også!

    SvarSlett
  11. NYDELIG. Kos deg masse i helgen.
    Klem

    SvarSlett
  12. det var en særdeles flott madonna du har fått deg. ønsker deg en flott helg. klem

    SvarSlett
  13. Hei!!

    Kom over bloggen din i Bolig Drøm;) LYKKE!
    Kjempe inspirerende!
    Takk for alt du deler med oss:) Du er dyktig!!


    Klemmer Malin

    SvarSlett
  14. Hello sunshine;)
    Så vakker den Madonnaen var!!!
    Frøken Anker har mye fint i butikken sin ja;)
    Herlige bilder - selvfølgelig, du er jo proff ♥
    Håper alle er friske og raske hos dere slik at dere kan nyte påsken og det fiiine været som er meldt;)

    Klem Line

    SvarSlett
  15. Nydelig madonna ♥ Frøken Anker har utrulig mye fint!!
    Nyt påsken Anette
    klem Tove

    SvarSlett
  16. God helg til deg også :) og tusen takk for superkoselig hilsen på bloggen min idag. Er hjemme etter en slitsom dag, men begivenhetsfull dag! Å være huseier er virkelig spesielt :)

    Håper jeg klarer å få det til den 7 mai, hadde vært superkoselig :)

    Klem

    SvarSlett
  17. Kære Anette
    Håber du får en rigtig skøn påske - klem Tina

    SvarSlett
  18. Skjønn madonna :) Riktig god påske til deg og dine også..

    Så koselig med bysten til datteren din! Rørende og koselig.. Og en fantastisk vakker gine/byste. Jeg fikk tar i en på auksjon for mange år siden og er fortsatt forelsket :) Morro at hun er syinteressert. Jeg sydde mitt første plagg da jeg var 16 - en kåpe av gardinstoff (ha ha)..

    Stor påskeklem fra Tove

    SvarSlett
  19. Hei
    Så skjønn madonna!
    Jeg har et spørsmål til deg. Jeg har lest rteportasjen om hjemmet ditt flere ganger og koser meg med de fine bildene og inspirasjonen jeg får fra deg. Det jeg lurer på er hvor har du fått tak i trekkene til sofaen din?
    God påske
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  20. Innom for å ønske deg en fortsatt super helg kjære:) Håper sola skinner inne hos dere også. det ser ut til å bli en flott påske:)

    Nå er jeg mett etter bursdag, og tar meg en liten bloggrunde før sengetid:)

    Klem klem

    SvarSlett
  21. Hei vennen :)
    Vil bare ønske deg og familien en god påske!
    Håper dere har bedre vær enn osså nyte dagene på :)
    Jeg er alene med Matilde. Tom er på jobb, og skal jobbe det meste av påsken. Håper han tar seg noen dager fri for å slappe av ihvertfall :)
    De største barna skal feire påske på Oppdal sammen med sin far. Så det er bare oss hjemme :)
    Tenkte å kose meg med påskekrim og lese litt i bøker :) Prøve å holde meg unna påskegodtet!!! Håper det blir oppholdsvær, sånn at det blir koselig å gå seg en tur ihvertfall!

    God påske Anette!
    Klem Anita

    SvarSlett
  22. Hei :O)
    Nydelig bilder i Boligdrøm.
    Ønsker deg og din en god påske :O)

    mvh
    Carina :O)

    SvarSlett
  23. Flotte bilder!
    Ønsker deg en deilig påske uke!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  24. ♥Hei vennen! Ønsker deg og dine riktig god påske! Jeg har tatt en liten bloggpause fordi det er litt mye her nå! Men før du blir bekymret, både jeg, mannen og guttene er friske og raske altså!
    God klem fra Hanne♥

    SvarSlett
  25. Ønsker deg en RIKTIG GOD PÅSKE!!!

    Klem Nina

    SvarSlett
  26. Hei, er bare innom en liten tur for å ønske dere en riktig fin påske. klem Helen

    SvarSlett
  27. Hej Anette

    Så kom pakken. Men tænk, den var åbnet! Mon de norske toldere har læst i mine blade?? :-)

    Det er en flot reportage fra dit hjem. Jeg var ikke klar over, du boede i lejlighed. Flot med 5 børn, 2 voksne og en hund :-)
    Hvor stor er jeres lejlighed?

    Vi snakkes
    Birgitte

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails