onsdag 2. februar 2011

Kjøkkenkluter og Vimpler ♥


I høst bestilte jeg noen nydelige kjøkkenkluter av flinke og søte Janne Merethe
med den herlige bloggen Jannes lille sted. Denne jenta er virkelig kreativ, og lager de lekreste
ting. Fargene på garnet har jeg valgt selv, og det ble diverse pastellfarger samt grått. ♥

♥ Denne henger kun til pynt, for vakker til at jeg kan bruke den. ♥

Og rett før jul var hun så snill og lage en til i beige som venninnen min skulle få i julegave.
For et par uker siden lå det pakke i postkassen her, og gjett om jeg ble overrasket. I pakken
lå det en kjempesøt vimpelrekke som Janne Merethe hadde laget av restene som var igjen
av garnet til klutene. Dette var virkelig en koselig overraskelse, tusen takk Janne Merethe ! ♥

♥ Janne Merethe har blogshop og butikk på Epla. Hun lager også vakre smykker. ♥

Jeg vil også takke for alle de fine kommentarene i innlegget om Thea under her, sååå koselig
og veldig gøy å lese. :) På mandag var vi på Sophies Minde, og der fikk hun spesialsko som hun
skal gå med så mye som mulig nå. Hun liker de ikke for å si det sånn, og det forstår jeg
godt. Disse skoene er stive som slalom støvler, så hun prøver hele tiden å ta de av.


♥ Lille snuppa vår begynner å bli stor jente, tiden går så altfor fort. Skulle gjerne hatt baby en stund til jeg. ♥

Hun venner seg vel til det etterhvert får vi håpe, så får vi se hva de sier ved neste kontroll.
Thea fikk pluselig feber mandag kveld, men er nå i bedre form igjen heldigvis men hoster mye.
Blogglysten min går det litt opp og ned med om dagen, trenger å få en energiboost. I skrivende
stund snør det i hovedstaden. Til glede for barna, men jeg har grunnen fått nok av den.
Etter vinterferien ønsker jeg våren velkommen med åpne armer, hihi... ;)

Ønsker deg som titter innom en fin dag videre med eller uten snø !




27 kommentarer:

  1. Veldig søt lille snuppa di :)
    Kjøkkenklutene også, men her var det nok vesla som stjal all oppmerksomheten :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Hei på deg, vakre♥

    Så fin kjøkkenklut, skjønner at du ikke vil bruke den ja! Nydelig farge da.

    Herlige Thea da♥
    Så flott jente, rart at de vokser seg så store og fine etter en så tøff start på livet, å bli født så for tidlig!

    Uff, de hørtes ikke gode ut de skoene nei, men det går seg nok til etterhvert ♥

    Kos deg i snøen ;)
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  3. Så heldig du er;) hvis du ar en titt på siden min så håper jeg det gir deg en liten energiiiiboost;) jeg elsker bloggen din og bildene du tar!

    klemmer Annveig

    SvarSlett
  4. Heihei Anette;)
    De er så nydelige de klutene som Janne Merethe lager, hun er kjempeflink!
    Og for en nydelig vimpel ♥ Den var skikkelig søt, og er alltid hyggelig og få noe slik helt uventet;))

    Lille søte Thea, håper det går greit med slalomstøvlene etterhvert da, hihi, de hjelper henne forhåpentligvis, for det hørtes ikke akkurat behagelig ut;)
    Hun er bare herlig!

    Ha en flott dag Anette!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Her regner det faktisk. Ville heller hatt snø. Uansett hva folk sier er det vinter enda en stund. Så flote kluter og vimpel! Janne er jammen flink, og du er heldig :-)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine kluter og har aldri sett heklede vimpler før, de var bare kjempesøte. Får håpe skjønne lille snuppa blir venn med "slalåmstøvlene" etterhvert, ikke så greit med sånt når de er små, hvordan skal man forklare at det er nødvendig? Men det er utrolig hva de klarer å tilpasse seg :) *♥*

    SvarSlett
  7. Skjønne lillejenta! Også så fine vimpler i duse fine farger.

    Håper onsdagen er fin.
    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Heisan du. Flotte kjøkkenkluter og vimpler, for ikke å snake om lillesnuppa. Ha en fin kveld.
    KLæm Susanne

    SvarSlett
  9. God kveld Anette, klutene du har kjøpt deg var jo bare så søte og jenta di er jo bare helskjønn. Heldig du var som fikk kjempeflott vimpelrekke på kjøpet, sånt kan man like. klem Helen

    SvarSlett
  10. Thea er berre så søt! Heilt nydeleg det nederste bildet i innlegget under, til å smelte av:)
    Janne Merethe er utruleg flink! Kjempeflott klut og vimpelrekke! Eg bestilte meg ei hekla lue av ho for litt sidan, eg er kjempeglad i den!:)
    Ha ein fin kveld søte deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Hei søteste søta!
    Thea er bare så nyydelig!
    Håper hun fort blir venn med skoa sine! Herlig familie du ser ut til å ha Anette. ☺ Lykken i livet ♥

    Takk for fine ord. Også så fine bilder du har tatt da!

    Fortsatt god uke Anette!
    her er jeg igjen hjemme med sykt barn.
    Klemmer Jm♥

    SvarSlett
  12. hei hei.
    å så fine kluter hun lager, skjønner godt du ikke kan bruke den, fint til pynt da,
    å nydelige vimpler,
    godt Thea fikk sko da, ja det er utrolig hva disse ungene våre venner seg til, det går seg til. bruk dem mye så blir hun så fin,
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  13. Hej Anette

    Selvfølgelig kan du være med i min Give Away. Jeg nyder din blog - og skal nok linke til den :)
    Og hvor er Thea bare nuttet. Skøn lille pige :)
    Ha' en dejlig aften.
    Dorthe
    http://vintagehus.blogspot.com

    SvarSlett
  14. Så lekkert! Så heldig du er :)Lekre farger!!! Smelt...
    Skal se at vesle frøkena venner seg til skoene etterhert. Prøve en liten stund om gangen bare.
    Leste innlegget ditt under her. Var ikke store prinsessa di! Men hun vokser seg nok stor og sterk. Trenger bare litt lenger tid på seg. Bare vi foreldre som bekymrer oss mer enn vi må.
    Lykke til med skoene, og ha en fin kveld!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  15. Hei!
    Superfin vimpelrekke :) Der var du heldig :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  16. Så nydelige ting - Janne Merethe er kjempeflink - og for en nydelig gest mest vimpelrekken! :)

    Håper snuppa di venner seg til skoen og får god hjelp av dem.. Thea er bare bedårende :)

    Ha en skjønn kveld Anette..

    Stor varm klem til deg

    SvarSlett
  17. Hvor er den flot, den hæklede vimpel. Nogle dejlige farver.
    Jeg forstår godt Thea, at hun ikke vil gå i ''slalom-sko''. Jeg har stået på ski i EN uge, og jeg gør det aldrig mere... undskyld... jeg ved, at i Norge er mange næsten født med ski på :-)
    Hils Thea og fortæl hende, jeg føler med hende ;-)

    Hav en dejlig aften
    Birgitte

    SvarSlett
  18. Så misunnelig jeg er på de som kan svinge heklenålen. Prøver å lære men det tar visst litt tid...
    Nydelige Thea di. Enkelte ganger skulle jeg ønske vi kunne stoppet tiden så vi kunne hatt baby litt lenger. Tiden går alt for fort.
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett
  19. Hei Anette!
    Kjempefint kjøkkenhåndkle, duse fine farger og vimpelen da...
    Skikkelig kreativt:)

    ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  20. Å bare så lekkert!♥
    Den vimpelen var jo bare så søøøt!!
    Ikke ofte jeg er på bloggen nå... men prøver å titte rundt hi hi ,))
    Håper alt er bra med deg og dine kjære venn!♥
    Ønsker deg en superduperfin kveld!!
    Klemmer, Anki

    SvarSlett
  21. Hei kjære vennen ♥

    Vakre, søte Thea:) Såå stor hun blir ♥
    Lilja har også begynt å ta sine første skritt her nå, det er så rart...de blir så fort store.. det første året bare suser jo unna:P
    Stakkar, skjønner at hun ikke vil gå med de stive skoa..men hun venner seg nok til dem etterhvert.
    Håper hun er frisk igjen nå vennen:)

    Tusen takk for alle koselige mld og ord, du er så god:)
    Gleder meg til det du vet;) hihi ♥

    Stor klem

    SvarSlett
  22. Så fine kjøkkenkluter! Alfor fine til å brukes;)
    Har hatt ei lita med feber i dag eg og, men håper me er på beina igjen i morgon:) God bedring til dåke og:)
    Eg fekk min første award i går....og har valgt å sende den videre til deg♥
    Du har ein nydelig blogg som eg alltid må innom, så den fortjener du virkelig♥

    Klem fra Torill

    SvarSlett
  23. TJOHOPP!!♥

    ønsker deg og dine 5 små en superflott wekend..
    håper øredobbene falt i smak, og at du pynter deg hver dag.. stooor klem♥♥♥

    SvarSlett
  24. Hei på deg ♥
    Lenge siden...rart, hi hi ;)
    Uken har flydd ;(

    Ikke så bra her med svigermor på riksen, hun ligger med infeksjon og er veldig dårlig :(
    Håper dette går bra.

    I morgen er det basket igjen, så drar vi til Spydeberg etter det :) Tale kommer i morgen.

    Nå har gutta laget hytte med alt av dyner, madrasser og puter her, så nå er det sengeplass til mange, hi hi..sier de skal sove der i natt, men..Linus sov etter bh i dag, så er ikke trøtt her !

    Hvordan går det med Thea nå ?

    Har du det bra da......

    Kjempefine de klutene, og tusen takk for min, den henger til pynt her ♥
    Var veldig hyggelig av henne å lage vimpel av restene til deg altså ;)

    Thea har blitt stor nå ja, ikke baby lenger...
    Kjempesøt er hun og blir nok like vaker som sin storesøster ♥

    Ha en nydelig kveld og helg vennen ♥

    Kommer du på kampene i morgen kanskje ?

    Go klem :)

    SvarSlett
  25. Hej!

    Oj vilken fin överraskning du fick!
    Kökstrasan din är otroligt fin! Förstår att du inte nämns använda den. Måste kolla hennes butik om jag också hittar nåt fint! :)

    Hoppas din lilla tös vänjer sig med skorna samt att skorna hjälper henne!
    Önskar dig en fin dag!
    Kram
    Pi

    SvarSlett
  26. Hei vennen!♥
    Håper hun venner seg til skoene! Nydelige lille Thea! Det er fint med baby, men i grunnen er det fint når de blir større og kan være med på mer også!!! Titt innom meg, har en award til deg!
    Fortsatt god helg til deg og dine!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  27. For en nuseelig vimpel! Sånn en må jeg prøve å lage:)

    x tessi

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails