fredag 12. august 2011

Gammel dør ♥


Den andre gamle døren jeg har nevnt tidligere har fått plass i en krok i stuen inntil videre. Men
det er et men, jeg syntes alt så litt rotete ut. Hva syntes du ? Vær ærlig ! ;) Under den krøllete
duken skjuler det seg et kistebord. Dette skal byttes ut med et gammelt bord jeg fant på
loppis i våres. Så da blir kistebordet lagt ut på finn.no etterhvert. Er så kjekt med finn syntes
jeg... Har også lyst til å bytte bordlampen med en type "industrilampe" etterhvert.


Lille barnehagesnuppa var ganske så fornærmet på meg når jeg hentet henne på onsdag.
 Var nok hennes måte å straffe meg på for å forlate henne der. Denne dagen var den aller
værste syntes jeg, å forlate henne når hun gråt var virkelig vondt. ♥ Dette har vært en slitsom
uke får både Thea og meg. Hun er vant til å ha meg i nærheten, og jeg er vel en smule
overbeskyttende kanskje, hehe... Men det går seg nok til både for Thea og meg etterhvert.
Det viktigste av alt er at hun vil trives der, og at hun blir godt tatt vare på.

(På onsdag var det ordentlig høstvær i hovedstaden, i dag ble det plutselig sommer og varmt igjen. Men varer gjør det neppe...)

Når Thea var i barnehagen i dag, var Julian og jeg på aktivitetskolen (sfo) for å hilse på.
Litt sjenert, men han syntes det var veldig stas alikevel. :) Han fant et kjent fjes der, og
hun var med å vise Julian rundt. Mandag 22 august begynner "lille" gutten vår på skolen. ♥

Skuffemodulen jeg har fått så mye spørsmål om (Innlegg under) kan du også få bestilt her.
Hege driver en liten vakker butikk, samt tar i mot bestillinger på nett og sender til deg. :)

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ God helg folkens, nyt hvert sekund ! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙


20 kommentarer:

  1. Hvis jeg skal få være helt ærlig, så synes jeg det var som om det var tatt ut av et interiørmagasin. Jeg synes det ser helt nydelig ut! Men du ser det jo annerledes siden du ser det i virkeligheten :-)

    Og den barnehagesnuppa di er helskjønn hun også! :-)

    Ha en fin helg!

    Klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Hei!
    Synes det ble fint med døra jeg :) Flinka!!!
    Herlig lita snuppe da :) Er litt rart når de små barna blir så store plutselig!

    Ha en superduperfin helg Anette!
    Jeg skal jobbe...

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Hei:) Synes ikke det så rotete ut nei..men vanskelig å si når man ikke ser hele settingen liksom. Men det høres ut som om du kaaanskje ikke er helt fornøyd?:P Og da blir den vel flyttet litt rundt på;)

    Huff...vil tro det er vanskelig å ''forlate'' i barnehagen ja..Søstra mi går gjennom det samme nå. Men det blir bedre:) Hold ut:D

    Klem

    SvarSlett
  4. Dette blir kanskje som å banne i kirken, men jeg tror det hadde blitt litt "renere" om du hadde fjernet rosetten på lampen. Ellers synes jeg det var nydelig.

    Ha en strålende flott helg.

    SvarSlett
  5. Hei..
    Synes du har fått en koselig krok til i stuen:))

    Er tungt å forlate de i start fasen i bhg, og vondt er det når ikke de vil hjem igjen for de koser seg sånn:))

    De vokser så alt for fort har en "liten" jente som er klar for første skoledag også=)

    Klem Henriette

    SvarSlett
  6. Hei. Syntes det så koselig ut jeg, men kan jo bli annerledes om en ser hele rommet i sammenheng.

    Ikke lett å forlate i barnehagen når de gråter nei, men kommer en dag hvor de ikke vil være med hjem igjen.

    Koselig blogg du har forresten. Nettopp oppdaget deg. La deg i blogglista mi så jeg ikke "mister" deg og kan lese hos deg.

    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Hehe, syns jeg så det lille snurte fjeset når mamma kom ja;)) De er skjønne sånn... men hun kommer nok til og gråte når du kommer og henter henne snart, hihi;)
    Så utrolig skjønn hun er ♥
    Og så artig med besøk på SFO, stas og være snart skolegutt!!

    Syns døren passet fint der jeg Anette;)

    Ønsker dere en herlig helg, kos dere;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Synes det ser vakkert ut anette:) kjempefint mehd gamle dører og de kan jo brukes til så mangt:) likte stigen din også:) ønsker degvei fin helg. Klem monica

    SvarSlett
  9. Hei :)
    Vondt når barna gråter, men det går seg til. :)
    Noen barn gråter når de blir levert og når de blir hentet så foreldrene tror de har grått hele dagen, men sannheten er at de har lekt og koset seg hele tiden i mellom. ;)
    Det vil bli bedere, jeg lover. :)

    Slik som bilde er synes jeg ikke det var rotete, men som de andre sier vanskelig å si når man ikke ser helheten.
    Har du forsøkt å sette døren bak stigen?
    Kan tenkes det blir ett roligere utrykk, da det ikke blir ting "over alt"..?
    Men dette ser du best som har oversikten ;)
    Lekkert er det hos deg uansett! :)
    Ønsker deg en fin,fin kveld.
    Klem, klem

    SvarSlett
  10. Nei,syne ikke det så noe rotete ut:)
    Er ikke så lett første dagen i barnehaven,men du er fort glemt som regel når du er ute av syne:)
    ha en fin fin helg
    klemklem

    SvarSlett
  11. Jeg tror du kan henge en bærepose fra Rema på veggen, Anette, og likevel få det til å se superlekkert ut ;-)
    Barnehagen er nok stor overgang for både liten og stor. Nå er det jo endelig helg, så da er det jo en liten pause fra alt det nye. Nyt den i fulle drag. Det er vel mest sannsynlig en av de siste sommerhelgene vi har før høsten setter inn. Men, men. Høsten er koselig den også :-)
    Ha en god helg!
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei på deg :)
    Syns døra passet godt der jeg, du har det jo så utrolig fint i resten av huset også :)

    Ja det er forferdelig vondt i mammahjertet når barna gråter så hjerteskjerende når vi må dra, men det går seg nok til skal du se,(gjorde det her ivertfall)

    Har faktisk også en som begynner på skolen nå i august å det blir veldig spennende :)

    Ønsker deg ei kjempefin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  13. Nydelig, vennen :-) ser helt smashing ut spørr du meg! Du har set bare så flott du, vennen! Ja det viktigste er at snuppa liker seg i barnehagen! Storklem til deg!

    SvarSlett
  14. Hei Anette :-))
    Synes det er utrolig flott av deg at du deler innkjøringsperioden til Thea i bhg med alle oss. Vi er sikkert mange som har det akkurat slik som dere nå. Du har en utrolig skjønn lita prinsesse,følger med dere,snart er det vår tur også.........

    Ellers så har du en utrolig fin romantisk blogg. Jeg følger med på mange,men din skiller seg litt ut. Du har en veldig fin blogg.
    Jeg har også stige i stua mi og på den har jeg hengt noen lys som jeg tenner på kvelden,koselig. Synes døren din er kjempefin der hvor du har plasert den :-))
    Klem Marit.

    SvarSlett
  15. Så fint det blev med døren ;o) og nej det ser slet ikke rodet ud ;o))
    Håber du har haft en dejlig sommer - her er det regn og koldt og vi varmer os ved brændeovnen og så midt i august UFF ;o)
    Husker så godt når de små skulle afleveres i vuggestue/børnehave - det var ikke rart - man føler sig som den usleste mor når man går fra sin grædende guldklump ;o((
    Jeg har såmænd også selv grædt på vej hjem - når den lille var afleveret - det var hårdt ;o((
    Men det bliver jo hurtigt bedre og snart vil hun slet ikke med dig hjem ;o)
    Klem Tina

    SvarSlett
  16. Døra er helt nydelig,stigen liker jeg også. Jeg har ord på meg for å snakke rett fra levra, så når jeg skal være helt ærlig tror jeg kanskje det er den mørke stigen som gjør at du synes det blir rotete som du sier. Hadde stigen vært lys hadde du kanskje fått mer helhet? Prøv å sett stigen en annen plass eller heng noen lyse tekstiler på den.

    SvarSlett
  17. Ps litt flere hvite tekstiler ,et teppe kanskje?

    SvarSlett
  18. Jeg syntes ikke det så rotete ut med døren der, men passer kanskje ikke 100% inn der?
    Litt usikker.


    Føler sååå med deg når det gjelder Thea og barnehagen! Selv er jeg hjemme med en datter på 6mnd og sønn på 19mnd. har ikke orket å begynne med han i barnehage så lenge jeg er hjemme. Neste høst er vi antagelig nødt med begge to.. Og jeg gruer meg til det. Men alt går seg vel til? Så da kommer man vel i gjenge med det også......

    Inger Marie

    SvarSlett
  19. Kjempefint syntes jeg også, men enig med mamsens hus - ikke sikkert det er vellykket, men hva om døren er bak stigen og jeg har selv hengt ting på innsiden av stigen min, mye mer spennende når ting henger litt halvskjult...... Leste boka ryddebok for rotekopper og der anbefaler de å ta bilder av problemområder, da ser man lettere hva som er feil. Gled deg over barnehagealderen, mine er så store nå at mamma overrasker med hemmelig opp-pussing - kanskje de griner av skrekk for hva jeg har gjort i mens de var vekk! hahaha se minminivilla.blogg.no
    fin blogg du har

    SvarSlett
  20. Jeg synes det ble fint, men hadde fjernet alt dillet på bordet og beholdt lampen :)) eller kanskje det hadde blitt bedre å byttet plass på døren og stigen? Ikke så lett å se når man ikke ser så mye av rommet.

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails