søndag 10. juli 2011

Sniktitt ♥

Her er ferien i full gang og nettet ustabilt. Så er bare en rask tur innom bloggen. I dag
har jeg beiset første strøket på møbelet som skal inn på rommet til Madeleine. Mange av
dere gjettet riktig, hehe... Det er som dere ser en seng, nærmere bestemt en gammel skuvseng.
Når jeg har beiset ferdig skal den males hvit og pusses slik at den får den gamle slitte looken. ♥

(Har brukt Jotun interiørbeis "værbitt" med bittelitt ekstra sort i.)

Til å koste 500 kr syntes jeg skuvsengen er kjempefin, gleder meg til å få den ferdig og på
 plass. Den kassen jeg malte i fargen isvann kan du se hva ble brukt til inne hos Fru Andersen.

Har du husket å melde deg på min sommer giveaway ? Hvis ikke kan du gjøre det her.
Nå kommer det snart en gjeng inn døren her, så nå må jeg sette i gang.

 ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ  God sommer, vi blogges ! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠
(Nå prioriteres ferie og familie, men titter innom deg og bloggen når jeg har mulighet)


12 kommentarer:

  1. Så fin den ser ut til å være! Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Skuvsenger er så sjarmerende.

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Det blir spennende å se skuvesenga når den er ferdig,gleder meg til det:)

    SvarSlett
  3. Oi Oi, 500 kr er et rent kupp det :) lucky u :) Heldig prinsessa di er som får så fin skuvseng! Blir helt sikkert nydelig :)

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Du har et nydelig hjem!:)og så masse fine bilder du tar:)
    Skuvsenga var kjempefin,gleder meg til å se det ferdige resultatet:)

    Mvh Marit

    SvarSlett
  5. Ååååå so fin ei seng☺
    Og til 500 kr??!!??!! Herleg☺

    Kassen til fru Andersens fine sønn var nydeleg fin☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Skuvsenger er bare så fine. Har selv en gammel gammel en som jeg kjøpte for mine sparepenger da jeg var tenåring, begynte tidlig;-)
    Gleder meg til å se den ferdig.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  7. Så det var en seng ja ;) Så utrolig fin den ser ut til å være, gleder meg til å sjå resultatet:)
    Nå skal eg inn å sjå på kassen ;)

    Fortsatt god sommar!

    Klem ♡

    SvarSlett
  8. da gjettet jeg riktig, hurra;) Den ser kjempefin ut! Gleder meg til å se mer!! Skuvseng står høyt på ønskelista her og!
    Fortsatt god ferie!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  9. Skuvsenger er så flotte, synes jeg! Det er litt av en prosess du skal gjennom med malingen; men den blir nok superfin til slutt! Gleder meg til å se :). Her i huset har vi en arvet skuvseng på lillebrors rom; er veldig glad i den!

    Klem :)

    SvarSlett
  10. Kjempe fin seng!! Også SÅ billig da... :) Jeg likte den godt i originalfargen - men den blir sikkert nydelig i hvit også.. :)

    Kos deg videre i sommer!
    -Mari

    SvarSlett
  11. Hei!
    JA den ser herlig ut :) Blir spennende å se den ferdig :)

    Ja, kos deg med familien :) Det er det viktigste!!!
    Fortsatt god sommer Anette :)

    Klemklem :)

    SvarSlett
  12. Oi, så fiiin pris på den du -tror du har gjort et kupp altså!
    Kos deg i sommeren, klem fra meg!

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails