onsdag 8. juni 2011

♥ Interiørdetaljer ♥


Nå kan du stemme på din favoritt inne hos NIB, mange flotte blogger som er nominert,
har et par favoritter der selv. ♥ Bloggen min er også nominert, noe jeg aldri kunne forestilt
meg. Men kan jo ikke si annet enn at det er veldig gøy da ! :) Vet at jeg ikke har noen vinnersjanse,
men utrolig moro å bli nominert. :)  Det er en stor ære å  få være nominert sammen  med 
slike flotte blogger. ♥ Og dette er en fin opplevelse å ta med seg videre. Du kan gå inn
her hvis du vil stemme på min blogg eller noen av de andre bloggene som er nominert. :)


Flere av disse bildene har du nok sett tidligere, men disse kollasjene har jeg ikke vist fram her
inne før. Disse flotte bildene har fotograf Jeanette Bækkevold tatt hjemme hos oss. ♥ 
Jeanette har en nydelig blogg, og den kan du besøke her, er absolutt verdt et besøk ! :)


Nå er det varmt og klamt i hovedstaden gitt, nesten sånn at man ikke får puste. 
Litt lyn og torden nå, så blir nok luften friskere. Og jeg vil gjerne ha noen solskinnsdager,
det hadde vært godt. ♥  Dessuten har jeg et par maleprosjekter stående som jeg gjerne skulle
ha fått ferdig. Og dette syntes jeg er veldig greit å gjøre ute på verandaen da det ikke er
god plass inne. ;) Den ene tingen er en liten skatt fra loppis, kjærlighet ved første blikk. ♥


Tusen takk for alle de gode og fine ordene dere legger igjen her hos meg, blir så glad ! ♥
Det har desverre blitt dårlig med kommentarer fra meg i det siste, men tiden har helt
enkelt ikke strukket til. Og på kveldene har jeg rett og slett ikke orket. I morgen skal jeg
ta meg en ordentlig bloggrunde for da skal jeg være hjemme. :) Takk for tålmodighet ! ♥

Som flere av dere vet har jeg og min familie vært på slektstreff i Davik, vil vise flere
bilder av denne turen siden, både interiør og natur. ♥ Og hvis noen av dere i slekten ser
dette innlegget vil jeg takke for noen fine dager sammen. :) Håper vi ses igjen om ikke lenge. :)

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ønsker alle en nydelig dag videre ! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙


26 kommentarer:

  1. Må innom deg før jeg legger meg vennen:):)

    Er såå varmt her også...rene syden..kom nettopp masse regn, så håper det ikke er så klamt imorra..

    Utrolig fine bilder hun har tatt hos deg vennen, helt nydelig har du det:):)

    Jeg har stemt;);)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder:)...Og reportasjen var like nydelig:)

    Her er det også varmt og klamt, nesteb så jeg gruer for å legge meg...Har vært litt torden her i dag og regn, så nå satser vi på at solen kommer frem igjen:)

    Min stemme får du:)

    Ønsker deg ei go natt:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  3. Hei Anette :)
    Jeg har vært inne å stemt :) På deg og Anine :) Flinke jentene ;)
    Ja har vært høy luftfuktighet i dag... men klager ikke ;)
    Ønsker meg også malevær... bare fått malt 1 vegg på lekestua til gutta. Men fått malt litt i kjelleren da... Div loppeprosjekter og andre prosjekter...går ikke akkurat fort unna... Alltid 100000 ting å gjøre! Også bruker jeg visst også mer tid enn jeg vil innrømme her inne også ;)

    Vi får krysse fingrene for go`vær!!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Hei på du!

    So fine bilete, frå ein fin heim :) Alltid kjekt å stikka innom bloggen din, Anette :)

    Blir spennande å sjå kven so stikk av med seieren. Eg har og stemt.. ;)

    Klem te deg!

    SvarSlett
  5. Kjempe fine bilder, jeanette har tatt hos deg :) du har det rå flott... kan skjønne du har vinnersjangse :) nå er det natta tid hos meg :) klem til deg.

    SvarSlett
  6. Slettes ikke rart du er nominert. Bildene Jeanette har tatt er virkelig flotte. utrolig vakkert hjem og så en koselig blogg attått. Kan ikke øsnke seg mere vet du:)

    SvarSlett
  7. Min stemme er uten tvil hos deg, du har det så fint, du er kreativ og det oser av hjerterom og glede hos deg. Ha en fin kveld. Klemmer

    SvarSlett
  8. PS: Hvis noen av dere har problemer med Blogger så ta en titt i innlegget under. Kanskje dette kan hjelpe deg ? :)

    SvarSlett
  9. Hei Anette :)
    Gratulerer så mye til deg, jeg har vært inne å stemt på deg ღ Nydelige bilder her hos deg, Jeanette er bare kjempeflink!!! – kjempeflott kollasj… Jeg var så heldig å vinne et wildcards, så nå er jeg nominert i kategorien: Interiør og hverdag… jippiiii :) Jeg har nok ingen sjanse til å nå opp, men er overlykkelig for å ha blitt nominert ღ Kommer et innlegg om dette i morgen…

    Her hos meg har det endelig blitt litt sommertemperaturer, såååå utrolig deilig!!! - og i morgen er det vist meldt knallfint vær, så da skal jeg bare nyte dagen på terrassen, hihi… Ønsker deg en strålende torsdag, og en nattaklem fra meg :)

    SvarSlett
  10. Synes ikke det er det granne rart at du er nominert! Du har en fantastisk nydelig blogg, og jeg koser meg her inne hver gang.

    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulere masse med nominasjonen :) Klart eg skal inn å stemme♡
    Du har ein nydelig heim, og dette var jo flotte bilder!!

    Her er det jo grått og trist i dag :/ Har so lyst på sommar og sol no!! Tenk det er langt ut i juni!! Jaja, det kjem vel snart :)

    Ha ein flott dag!

    Klem Anita

    SvarSlett
  12. Utruleg nydelege bilder☺

    Gler meg til å høyre meir frå slektstreff turen-vakkert i S&F☺ Har aldri vert i Davik, men det ser veldig fint ut☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  13. Heisan Snuppa:-)
    Iler innom for å fortelle at jeg også har stemt på deg:-)Sender masse TVI,TVI og allt som er!
    Kjempe Flotte bilder av deg og hjemmet ditt!

    Må du og dine ha en Fin Pinse helg.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  14. Nydelige bilder!!

    Her er luften så tykk at man kan skjære den med en kniv. Håper virkelig at det letter til helga.

    God helg!

    Hilsen fra Karen

    SvarSlett
  15. Hej Anette

    du har et meget smukt og stilrent hjem. Og jeg er meget forundret over, at du kan holde det hele så vidt med børn og hund :-)
    Der har været travlhed her i hus/butik. Og i aften kommer mit barnebarn, Julius - med forældre - og spiser. imorgen er der åben i butikken, og om aftenen/natten skal vi passe Julius.
    Der er eksamen ved 3 af vore 7 børn, så der har jeg også lovet at tage Julius ind imellem, så hans mor kan læse i fred.

    Hav en dejlig helg
    Kos & klem

    SvarSlett
  16. Så flotte bilder av boligen deres vennen!! Elsker de hvite og grå detaljene dine, det er rett igjennom gjennomført!!

    Tusen takk for fine ord på graviditetsbildene!

    Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og Lykkelise på glansdagene!

    Klem

    SvarSlett
  17. Jeg er spent på maleprosjektene dine :-) Flotte bilder fra et fantastisk hjem, Anette. Håper været har letnet litt i Oslo. Her regner det godt i dag, og det hjelper litt på lufta, selv om jeg nok fortsatt skulle ønske at det braket løs litt. Ha en fantastisk flott pinsehelg!
    Klem

    SvarSlett
  18. Så flotte bilder som er tatt i ditt nydelige hjem. Det er jo ikke vanskelig å forstå hvorfor bloggen din er nominert. Gratulerer til deg og det er stas å være i så godt selskap med så mange flotte bloggere. Det blir veldig spennende å se hvem som vinner. Min blogg tilhører en smalere gruppe, så den kommer ikke til å gå av med noen seier, men det er veldig gøy å motta en nominasjon.

    Gleder meg til å se deg på Glansdagen!

    Ønsker deg og dine en fin pinse, Anette!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  19. Hei Anette :)
    Jeg er en ny leser av bloggen din og liker stilen din utrolig godt,har mye av det samme selv.
    En ting lurer jeg på som du kansje kan hjelpe meg med. Jeg har lest at du har sort skinnsofa,men du har noen nydelige trekk over. Jeg har også sort skinnsofa(som jeg hater,men som egentlig ikke er så gammel)Hvor har du kjøpt trekkene? Jeg har et lass med puter i min sofa,men det blir liksom ikke helt det samme. Håper du kan hjelpe.
    Ha en riktig fin pinse :-))

    SvarSlett
  20. Hei Anonym ! :)

    Tusen takk for koselig hilsen, setter stor pris på det. ♥ Selvfølgelig skal jeg fortelle deg hvor du får tak i slike trekk. Disse har jeg rett og slett kjøpt hos Ellos. ;)

    Ha en fin pinse videre, og velkommen igjen ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  21. Hei igjen :-))
    Hos Ellos;du store!!!!!!!!!! Det hadde jeg aldri gjettet. Tusen takk for tipset :-)) Nå skal jeg virkelig hive meg rundt og sjekke,gleder meg :-))

    Jeg titter innom deg hver dag og beundrer bloggen din,utrolig lekker. For ikke å snakke om den nydelige lille prinsessa di,så dukkesøt :-))
    Jeg har også en liten prinsesse,snart ett år <3
    Ha det riktig godt og tusen tusen takk for at du tok deg tid til å hjelpe meg.
    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  22. Utrolig flotte bilder! Er spennende med slike nominasjoner og sånn. Selv har jeg et par favoritter og du er en av dem :) Liker utrolig godt stilen din! Og jeg tar av meg hatten for at du klarer å ha et så utrolig gjennomført hjem med 5 barn. Selv har jeg 3 og jeg rekker ikke med noen ting her hjemme. (eller for å være ærlig så er det hunden og mannen som lager mesteparten av rotet hjemme... hehe)

    God helg og lykke til!

    SvarSlett
  23. Kjære gode anette:) ikke rart in vakre blogg med itt fine hjem er nominert:) ønsker deg en videre fin pinse:) klem monica

    SvarSlett
  24. Hei Anette:)
    Gratulerer så mykje med velfortjent nominasjon:) Du har ein nydeleg blogg og ikkje minst lekker ein heim:) Bildene du viser er så flotte!:))
    Gleder meg til bilder frå Sogn og Fjordane-turen din;)
    Ha ei fortsatt fin pinse!
    Klem:)

    SvarSlett
  25. Heisann

    Nydelige bilder. Jeanette er knallflink til å ta bilder.

    Tror sannelig jeg også skal sjekke ut muligheten for Ellostrekk til sofaen :-)


    Ha en finfin uke, hilsen Lottemora

    SvarSlett
  26. Da har du fått min stemme..
    Du har en utrolig flott blogg skjønne deg.
    Krysser fingrer for deg.
    Klem Hilde

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails