tirsdag 1. mars 2011

Vinner Ramsign-Giveaway


Skulle egentlig trukket en vinner i går, men så langt kom jeg altså ikke. Nå har min datter
hjulpet meg her, og har trekt en heldig vinner av et valgfritt emalje skilt fra Ramsign.



Og den heldige vinneren ble kommentar nr 8, og dette er....




Gratulerer så mye til deg ! :) Skulle gjerne hatt et selv jeg, de er jo så flotte !
Supert om du vil sende meg en e-post til: anetteth@online.no , så tar vi det derfra. Det
er litt du skal oppgi for å få det skiltet du vil ha. Denne infoen sender jeg videre til Ramsign.

Tusen takk til alle som ville være med på denne trekningen.

Tusen takk for alle de fine ordene dere har lagt igjen
♥ i innlegget under her, dere er så omsorgsfulle og søte.
Ønsker dere alle en nydelig tirsdag videre.



18 kommentarer:

  1. Søren og. Vinner aldri skilt jeg. Men gratulerer til vinneren. Heldig gris...
    Kommer straks Ramsign give away hos meg. Da er det min tur til å glede noen.
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Hei!
    Gratulerer til Marianne :) Veit hun ønsker seg sånn!!!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Jeg vinner heller aldri et sånt skilt,har meldt meg på flere konkurranser nå men......forgjeves.
    Er nå glad for at blåveispiken vant da. :)
    Klem.

    SvarSlett
  4. Grattis til vinneren

    SvarSlett
  5. Æsj assa!
    Hihi, neida;) Grattis til den heldige Blåveispiken ♥
    Jeg trakk mitt i dag og, og jeg er veldig misunnelig på vinneren...:))

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Er det desse du spurte etter i eit innlegg for nokre daga sia??

    http://www.rokadesign.no/index.php?nr=90&case=4&id=629&idkategori=84&kat_name=&prod_name=Dekorative%20p%E5skeegg%20fra%20Jeanne%20d`Ark%20Living&startrow=

    Håpe du får tak i☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye til Blåveispiken med den fiine premien!! :D

    SvarSlett
  8. TILLYKKE til vinderen :-)

    Dejligt at se dig igen på bloggen, Anette :-)

    Hav en dejlig aften
    Birgitte

    SvarSlett
  9. Tusen takk for de fine ordene om hytta,Anette! Ja, det kjennes helt herlig å få sitt eget sted der skuldrene kan senkes og vi bare kan kose oss sammen!! Jeg bare gleder meg til alle stundene vi skal ha der!!
    klem♥

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse, heldiggrisen:)))

    SvarSlett
  11. Tenker på deg vennen, håper legene får deg på rett spor igjen. Kjedelig at du skulle slite med stoffskifte altså:(
    Jeg håper du snart er forkjølelsesfri og frisk i kroppen igjen:)
    Tusen takk for bra boktips, kanskje jeg må bestille den:)

    Nå skal jeg legge meg, Lykkeliten har vondt i magen så blir kanskje en del opp i natt:P

    Stor klem:)

    SvarSlett
  12. Hei, Anette! Tusen hjertelig takk :o) Du aner ikke hvor glad jeg ble!! Har nemlig ønsket meg veldig et slikt skilt :o) Hopp og sprett og tjo og hei....nå må jeg bare få bestemt meg for hvilket :o)

    Håper det går bra med deg, kjempekjedelig når kroppen ikke er som den skal! Men det ordner seg for snille jinter ;o) Nattinatt :o) Gode klemmer, Marianne

    SvarSlett
  13. Hej Anette

    Tak for dine kommentarer på bloggen. Du er også med i GIVE AWAYen ;-)

    Vedr. madonna-stagen, så har jeg faktisk en mere. Eller en madonnastage i glas.
    Jeg kan sende dig nogle billeder af glasstagen :-)

    Hav en dejlig aften - og god bedring til dig og Thea.
    Klem Birgitte

    SvarSlett
  14. For en nydelig blogg du har. Mye vakker inspirsjon å hente her. En fryd å se!
    Heldig er også de som vinner slike flotte skilt. Det er så skjønt med emalje!
    Vårlig hilsen Marit

    SvarSlett
  15. Hei igjen, Anette! Her er det fullt program i helgen. Går det greit om jeg sender en mail over helgen? Vil jo være helt sikker på at jeg velger det rette ;o) _Ha en super helg, og igjen TAKK! Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  16. Kjære Anette. Kost meg med innleggene dine og synes det er så godt å høre at legen har funnet ut hva kroppen din trenger mer av..godt du ser at det går fremover;) *sender over en ekstra pose med energi og et ekstra jernlager*
    Håper du koser deg og får en super super helg!!!klem klem

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails