torsdag 16. desember 2010

Årets julekort ♥


Slik ble årets julekort og er bestilt hos kortshop.  Du finner et bredt utvalg av
design, og man kan komme med egne ønsker også. Her produseres invitasjoner, takkekort, julekort
osv, samt dørskilt, kalendere og veggord. Og ikke minst yter disse jentene god service ! ;)
Disse kortene kommer nydelig innpakket, noe jeg så absolutt burde tatt bilde av. Anbefaler
deg å ta en titt inn på siden deres, jeg skal definitivt bestille hos disse hyggelige jentene igjen.

Her får man  i hvert fall en ide om hvordan kortet ser ut i virkeligheten.
Trykk på bildet om du vil se det større.

Disse ble printet på perlemorpapir og fikk en litt annen look. I år fikk jeg veldig lite
tid til julekortene da barna byttet på å være syke her. Fikk omsider tatt noen når alle var friske og
 raske her. Tok også gruppebilder, men disse ble ikke fine og jeg hadde ikke tid til å ta
nye. Så derfor ble det kun bilder av barna hver for seg, og siden jeg ikke visste hvem av de to
bildene av Thea jeg ville ha ble det to av henne. Er vel ingen fare for at noen tror jeg har
seks barn ?! Hihi... Fem englebarn, en ektemann og en hund holder mer enn nok det. ;)

Her går det unna i svingene, og nå er det kun 8 dager igjen til jul, er nødt til å få alt fiks ferdig
de næmeste dagene, så lite blogging og kommentarer kommer nok til å vedvare en stund til.

Takk for alle de fine kommentarene om kjøkkenet under her, veldig koselig at dere
likte det. :) Har fått kjøpt litt flere gaver i dag, så nå skal de pakkes inn her.

Ønsker deg en nydelig kveld videre !
(Jeg titter innom igjen så fort jeg kan.)


28 kommentarer:

  1. Virkelig nydelig er det,Anette! Fin familie!!
    klem♥

    SvarSlett
  2. så fine barn du har, Anette!
    Flott familie og nydelig kort!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Så fint julekort! Skjønne barn altså:-) Begynte å lure om du hadde SEKS, men det er jo BARE fem hihi. Mye sykdom ute og går nå, veldig kjedelig. Håper dere får en frisk jul da!

    KLem

    SvarSlett
  4. Så nydelig ungeflokk,herlige kort.
    Håper alle er friske og raske til jul.
    Klems:)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av en vakker familie♥
    Nyt dagene nå kjære deg!! ,))
    Julekrumelureklem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  6. Så fint julekort! Jeg forsøkte også å få samlet hele gjengen på ett bilde, men det var ganske håpløst... Endte opp med samme type løsning som deg, med et bilde av hver.
    Koselig blogg du har! Ønsker deg og dine en fin helg! klem

    SvarSlett
  7. ah.. tenk å få 5 barn, og alle like flotte.. heldige du..
    kjøkkenet ditt er virkelig en drøm, og jeg skulle gjerne lunsjet med deg her ved denne oppdekkingen...

    ha en fin fin kveld...

    SvarSlett
  8. Hei Anette
    Nydelig julekort av dine skjønne små ♥♥♥ og takk for at du deler link. Jeg har dessverre ikke fått tid eller overskudd til å skrive julekort/ brev i år… huff… tiden går så fort! – og jeg har mest lyst til å sitte i sofaen med pledd og god bok :) Så flotte bilder du visere fra kjøkkenet ditt ♥ me love…. Nydelig og delikat og tusen takk for supre tips ang maling og spraying (selv om jeg ikke skal gjøre noe nå) kjekt å vite ;) Herlige detaljer og superkoselig dekket frokostbord… kjente at her kunne jeg satt meg ned å spist ♥ Frokostbildet har jeg kopiert og limt inn i min inspirasjonsmappe på datan – bruker å samle fine og inspirerende bilder på et sted, veldig kjekt å gå fra tid til annen å titte :) mange flotte bilder nedover her hos deg – pepperkakehuset var nydelig, samme med juletreet, levende lys… ja bare en drøm å titte innom deg Anette – du er bare kjempeflink ♥ Ønsker deg en fortsatt fin adventstid/ førjulstid – kos deg masse… Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Hei Anette!

    Nå var det lenge siden jeg har besøkt deg, og her hadde det jammen skjedd mye siden sist:)

    Først og fremst, for noen nydelige barn du har! Fantastisk flott julekort, skal si du er flink til å ta bilder:)

    Så til kjøkkenet ditt, jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det så ut før du pusset opp, for fytti så lekkert det ble! Helt nydelig!!!

    Håper du har en fin førejulstid!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  10. Dette var virkelig et flott julekort! To bilder av minsten er vel lov det, hihi! Kos deg i dagene fremover, de går så altfor fort!
    Klem

    SvarSlett
  11. Nydeleg julekort!! Ønskjer deg ei fin adventshelg.

    SvarSlett
  12. Heisann!
    Herlighet det er alt for lenge siden jeg var innom siden din. Så nå har jeg lest meg opp og jeg må si, nyyydelige bilder du har! og ikke minst nydelige barn!! (+ bikkja da ;))

    Ønsker deg og dine en riiiktig god jul!! Er alt for lite flink å legge igjen spor om dagen.
    Stor klem!!!

    SvarSlett
  13. Hei vakre du ♥

    Så koselig julekort dere sender ut i år :-) Vakre barn :-)
    Og så hyggelig å ha gitt deg litt julestemning :-) Den er ikke så lett å gripe fatt i når man er voksen. Savnet etter nære og kjære blir gjerne litt større i jula; jeg er glad jeg hadde en familie som gjorde jula helt uforglemmelig i fjor, når det var min første jul uten mamma.

    Hadde jeg visst dere hadde blitt så lenge der, så hadde jeg rukket å skifte og gjøre meg i stand. Jeg hadde bare på meg superundertøy og et hår til alle kanter. Jeg stod midt i kjøkkenvaska akkurat da. Det hadde tatt et kvarters tid før jeg hadde kommet meg ned, og da regnet jeg med at dere hadde vært ferdige der. Men neste gang! Da ;-)
    Høres ut som dere har en koselig helg foran dere :-) Her blir det julemiddag hos pappa i dag, vennejulebord i morgen og familiemiddag hos tante på søndag. Mye hygge på programmet med andre ord :-)
    God helg, Anette ♥
    Klem

    SvarSlett
  14. Fantastisk nyyyyyyyyydelig kort!!!!

    SvarSlett
  15. Kjempeflott julekort Anette, nydelige både barna og hunden:)
    Leste kjøkkeninnlegget ditt og jeg syns du har fått deg et flott kjøkken med mange lekre detaljer:) Veldig koselig, og hvem har sagt at man må ha så stort kjøkken for å nyte det??..;) Jeg har selv et kjøkken som ikke er så altfor stort, men vi koser oss der allikevel;) Ønsker deg og din skjønne familie en super helg!!
    Klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  16. Hei vakre vennen ♥

    Så koselig å endelig få en titt på kjøkkenet deres, det var helt nyyydelig:) Hvitt og vakkert, med mange søte detaljer...helt i Anette stil;)

    Var kjempefine julekort også vennen, så mange vakre stjerner du har ♥ Du har mye å glede deg over:):)
    Åpnet pakka istad, og det kartet var jo superfint og nostalgisk da:) Tuuusen takk, du er best ♥

    Hva er det jeg leser inne hos Busten? Har dere vært på Brynemtur uten å si til meg:( Buhuu kunne jo tatt en kaffe!

    Kose deg masse med helg vennen ♥

    Stooor go klem:)

    SvarSlett
  17. Nydelig bilder og herlige barn du har Anette!
    Så flotte og pene alle sammen, fra liten til stor ♥
    Her ble det ikke bildekort i år, for første gang...
    Tok med meg en bunke julekort fra Kremmerhuset og skrev 25 stk i går kveld, så nå er de alle postet og sendt!

    Vi koser oss på hytte på Geilo nå, det er KALDT! Men det spiller egentlig ingen rolle, er så stort her inne at vi ikke finner hverandre, hihi... 7 soverom, 6 bad, badstu, boblebad med stjernehimmel, stort kjøkken, TV-stue, peisstue, lekerom, Kino og Bordtennisrom mm....
    Det er HELT RÅTT! Artig og føle seg som konger en helg;)
    Bilder kommer selvfølgelig;)

    Ha en herlig helg, tenk nå er det ikke lenge igjen, og det er såååå koselig!
    Her er det ikke pyntet til jul, så jeg mistet faktisk litt av julestemningen når vi kom hit, virker mer som vinterferie... men vi finner vel tilbake til stemningen når vi kommer hjem:) Dessuten tenkte jeg vi skulle bake litt julekaker i morgen:)

    Kos dere masse!

    Klem Line

    SvarSlett
  18. For noen nydelige kjøkkenbilder! ;))
    Helt fantastisk!

    Så utrolig mange flotte detaljer ♥

    Var et kjempefint julekort også! Gøy å forandre litt fra år til år. Og alle bildene var så lyse og fine ;))

    Nyt tiden skjønne deg ♥
    Juleklem

    SvarSlett
  19. Tittej! ,)

    En liten julehilsen til deg fra meg ;)

    Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
    Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
    Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
    - alt det skjønne julen har å gi!!
    Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
    ♥GOD JUL♥

    SvarSlett
  20. Heisan!
    Såå vakre bilder av alle ungene.De ser virkelig ut som englebarn alle sammen :-)
    Tusen takk for kommentaren i bloggen min :-)Så koslig å få tilbakemelding.Det er klart at vi kan ha en kortekveld en annen dag også.
    Ønsker deg og de flotte ungene dine og din kjære en Riktig Fin Julehøytid .

    Juleklem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  21. Hei Anette!
    Nydelige kort det ble :)
    Håper du får noen fine dager mot jul!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  22. Flott julekort! Fine bilete av ein herleg gjeng.
    Og SÅ flott de hadde fått det på kjøkkenet! Gøy å endeleg få sett bileta av sluttresultatet der ute. Verkeleg delikat var det blitt. Ja, vi får koma sterkere tilbake på nyåret begge to tenker eg... ;-) Håper du får ei herlege julehøgtid!
    Klems

    SvarSlett
  23. Nydelig julekort! Vakre barn!

    Vi har også brukt kortshop ved flere anledninger, og har vært veldig fornøyd!

    Ble en kort kommentar fra meg, må komme meg til byen for å gjøre unna de siste gavene.

    Ha noen supre dager før jul vennen!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  24. Wowh, for en nydelig familie du har, så flott kort!!! 5 barn, imponerende!!! nyt jula, klem fra Marianne:-)

    SvarSlett
  25. Hej Anette

    Hvor er det et smukt julekort. Du har nogle meget yndige børn. Det har været sjovt at følge dig og din familie. Både her, men også via dine mail.

    Hav en dejlig og varm jul

    De varmeste hilsner fra kolde Danmark

    Frøken Anker/Birgitte
    www.Froeken-Anker.dk

    SvarSlett
  26. Så nydelige Julekort;) må nok ta en titt på Kortshop neste år ja;)Ønsker deg og din nydelige familie(slik det ser ut på bilder ihvertfall;) ) en riktig så GOD JUL;)
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  27. Hei søte du!
    Lenge siden nå!!! Jeg har hatt det travelt :) Svigermor på besøk, oppussing, kake-baking, julegave-shopping, bursdagsfeiring osv, osv...

    Kjempefint julekort!! Tips til neste år :) Vi laget ikke julekort med bilder i år dessv :/
    Og FINT kjøkken! Så herlig å vite at det blir lekkert selv om man ikke bruker en formue på oppussing:)

    Mail.adr mi er tsabyggservice@gmail.com
    Jeg sendte deg en mail tidligere, men kanskje du har fått ny adr?

    Klem Anita

    SvarSlett
  28. Så fint det var også så morro med den lille vofsen i midten. Er jo et fullverdig medlem i familien disse firbeinte også :)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails