torsdag 31. desember 2009

Teboks

Har vært på jakt etter en helt spesiell teboks veldig lenge nå, men er helt umulig å få tak i. Denne er i tre, hvitmalt (slitt) med glass i lokket, kjempefin ! Men siden jeg ikke har lykkes med å finne denne enda, kjøpte jeg denne på bildet som jeg har funnet på Dorothea. Er litt fin denne også da, men ikke på langt nær så fin som den andre. Sånn er det vet du, når man ser en ting man har skikkelig lyst på blir ikke andre ting helt bra nok ! ;) Men veldig søt er denne teboksen i zink da. Har satt boksen ved siden av vannkokeren for jeg drikker flere kopper te hver dag. Første jeg gjør hver morgen er å sette på tevann, kaffe er ikke for meg, men teen klarer jeg meg ikke uten...



I dag har vi vært hos mamma og pappa, og det var veldig koselig. Broren min Steinar, Lilli og barna var der også. Bestefar kom på besøk også, så det var en hyggelig overraskelse. Han er 94 år gammel og bor nå på et sykehjem der han trives veldig godt. Han snakket i dag om disse damene på hjemmet der, han har alltid vært en jentefutt ! ;) I morgen kveld trer vi inn i år 2010, får håpe dette året bringer hell og lykke med seg.

Nattaklem Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails