tirsdag 18. mai 2010

Vel overstått her også... ♥


Dagen ble som forventet, og alle koste seg ! :) Været ble ikke så aller værst heller,
var heldige her og fikk oppholdsvær. Det blir mye spising på 17 mai, så i går kveld
var jeg så mett at jeg hadde vondt i magen, og det var ikke bare meg, hihi...
17 mai = spising og aktiviteter fra morgen til kveld.

( Det ble loff og reker til lunsj.  Bildet har jeg tatt sittende på sofaen, hehe... ;)

Barna syntes det var gøy å gå i tog og vinke til kongefamilien. Ble selvfølgelig
også russekortsanking, og det ble leker, lodd og enda mer snopspising
på skolen. Vel hjemme igjen ble det chow chow gryte (ønsket av barna)
  Og jorbær og is til dessert. Barna storkoste seg og hadde en perfekt dag. 


Håper du hadde en hyggelig 17 mai i går også tross vær og vind ! :)
For vet jo at ikke været var like bra i alle deler av landet.
skinner solen fra blå himmel her hos oss, deilig ! :)

Igår hadde jeg helt bloggfri og la meg tidlig for en gang skyld.
 Det var veldig godt, og det trengte jeg ! ;)

Blir en bloggrunde senere i dag, og det gleder jeg meg
til. Ønsker alle som titter innom en strålende dag ! :)

 

24 kommentarer:

  1. Mmmm..nå fikk jeg lyst på reker :)

    SvarSlett
  2. Vel overstått til deg også! :) Å ja gjett...klart jeg er kjempeglad for blomsterboka! Skal ha konfirmasjon i september, så alle råd og vink er et stort pluss. Jeg gleder meg til den kommer, men ikke stress med det altså! God tid til sept. ;-) Klems

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en flott 17.mai feiring!
    Været var med oss også, ikke en regndråpe og se, selv om det var overskyet.

    Håper dagen derpå er fin!
    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Er så deilig å oppsummere en så vellykka dag hvor alle er fornøyde og slitne :)

    Nå er det ny uke -og et lite solglimt hos meg. Jippi!

    Ha en super dag!


    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Ah!Sååå fint dekka bord!
    Fekk nesten litt lyst på reker her!
    Kjekt at dagen dokka var vellykka:)og at dokke har kosa dokke♥
    Ønsker deg ein fin dag vidare:)
    KLem frå Astrid♥

    SvarSlett
  6. Flott bord og deilig mat. Kjekt med fine mai dager.
    Nyt solen videre!!!

    SvarSlett
  7. Å så deilig:)
    Hørtes ut som om dere hadde en flott dag i går!
    Godt å høre at du "tar vare" på deg selv Anette:) Og ikke sitter oppe langt på natt hver dag! :) hehe

    Ønsker deg en strålende da:)
    her koser vi oss i sola vi også
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  8. Høres ut som om dere hadde en flott feiring :-)

    Ha en fin tirsdag :-)

    Busteklem fra en sliten Bustenellik

    SvarSlett
  9. Hørtes ut som en topp feiring! Koste oss vi også, pølser, is og brus i lange baner. Avsluttet kvelden med film og snop sammen med de to eldste jentene.

    Ønsker deg en god uke, snart er det jo helg igjen!

    SvarSlett
  10. Å...loff og reker er jo berre så herleg sommarmat. Høres ut som om de hadde ein flotte dag i går. Var ikkje så aller verst vær her heller. Vi hadde ein rolig og avslappandes feiring, der vi styrte unna alle store folkemengder... Litt herleg det og :-)
    No skine sola frå skyfri himmel her. Så deilig!
    Ha ein strålande kveld.
    Klems

    SvarSlett
  11. En perfekt 17 Mai feiring med andre ord:o))
    Masse god mat og drikke her og, kaker, snop og brus... deilig ♥ Været holdt seg greit og, var litt kaldt, men ingen regn:o)

    Vi hadde en flott dag! Og ungene er fornøyde, det er jo det viktigste...

    I natt har jeg sittet i sofaen og prøvd og sove, har feber, vondt i brystet, hoster og sår hals, pyton! Håper det går fort, fort over, nå er det jo så flott vær!
    I dag har det vært sol og 22 grader her hos oss, deilig:o)

    Ha en kos tirsdag vennen!

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Høyres ut som ein skikkeleg koseleg dag☺
    Vi tok det stille og roleg..gjekk i tog med prinsessa-som var hos pappaen den dagen-åt rømmegraut, reiste heim og slappa av og besøkte eit vennepar på kvelden☺ Elias som seg gjennom heile dagen stort sett☺

    Været var ikkje mykje å skryte av, men idag er det sol og varmt☺☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  13. Hei!
    Godt å høre at dere hadde en super 17. mai!
    Du tar altså de nydeligste bilder! Skikkelig god stemning!♥

    Ha en super kveld!

    ♥Klem fra Hanne

    SvarSlett
  14. Heihei!

    Høres ut som om dagen var akkurat som den skulle! Så deilig*
    Litt godt med fri fra blogg og alt annet, og søvn er deilig!.

    Det ble litt lite søvn på meg i natt. søvning allerede, med en overaktiv frøken RUNDT ØRENE! Høyt og lavt for tiden, slitsomt og veldig moro! Aktivitet er jo sunt, bare vanskelig å holde barnas tempo.. Eller hva sier du, men 5 stk!??! <HJELP! hihi! KLemmer

    SvarSlett
  15. mmmm...får helt sommerfølelsen her av de rekene :)
    godt å høre at dagen ble bra!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  16. Jeg fikk så kjempe lyst på reker nå :D
    I dag har vi endelig sol og varme her hos oss, det var bare det vi manglet i går på 17.Mai.
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  17. hei hei.
    ja nå er det overstått,tiden går så fort,
    nydelige bilder fra deg,deilig med reker.
    ser ut som sommer har kommet nå,vært såå nydelig idag.
    ønsker deg og dine en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  18. Høyres ut som om du har hatt ein nydeleg dag! Og no fekk eg utruleg lyst på reker!! Nam!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  19. Hei hei.
    Bra dere hadde en super 17. mai feiring. Været idag skulle vært igår men sånn er det. Været får man ikke gjort noe med.
    Ha en fin kveld

    Klem Tove

    SvarSlett
  20. Heisann! Som jeg "kjenner" deg, er jeg sikker på at dere hadde en super dag igår. Vår minste slet med litt forkjølelse, så dagen ble ikke helt som planlagt, men - 17. mai er det heldigvis hvert år!

    Takk for besøk og hilsen.
    Med lyset kommer behovet for å liksom være litt "lettere" - og da ble det ny header. (Har du lyst på noe spesiellt, så lager jeg gjerne - du er alltid, alltid så koselig).

    Klem Lilli

    SvarSlett
  21. Hei Anette og vel overstått til dere også! Høres ut som dere har hatt en veldig koselig dag, akkurat sånn det skal være ;) Vi koste oss veldig vi også og som du sier, jeg var stappmett i går, nesten uvel da jeg la meg faktisk..*ler* Godt å ta en bloggpause iblant, kjenner at det tar mye tid, selv om det gir så mye tilbake;) Du gjør bildene dine så fine, ser alltid så lekkert og delikat ut! Ha en fin uke da min venn ♥ Klem Gry

    SvarSlett
  22. Koselig med 17.mai feiring. Men jeg er glad det kun er en gang pr år.

    Ha en fin uke♥

    Klem fra Mona C

    SvarSlett
  23. Mmmm, reker og jordbær...! Vi skal ha scampi i dag! Kanskje jeg må kjøpe en kurv jordbær og, for dette så jammen delikat og godt ut! Og det hører jo litt sammen!
    Her har varmen kommet, forhåpentligvis for å bli! 17.mai ble feiret som seg hør og bør, heldigvis uten en dråpe fra himmelen!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  24. Herlig :) nydelig bilde! Høres ut som dere storkosa dere!

    Godt med litt bloggefri innimellom :)

    ha en kjempefin dag!

    klem♥

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails