mandag 20. juni 2011

I morgen er det atter en dag ! ♥


Her er det jammen ikke lett å få til blogging om dagen. Og i en hel uke nå har jeg
vært syk, så da har jeg bare sneket inn en kommentar her og der. Ikke har jeg
redigert bildene ferdig fra turen vår, og ikke har jeg fått tatt bilder av kommende prosjekt.
Det kommer, men jeg har bare ikke fått mulighet enda. Denne uken er det mye
på timeplanen, bla en tur til tannlegen. Hurra !!! Ehh, nei...

(Snek inn et bilde av denne søte jenta som Thea fikk av Siv og gutta, tusen takk vennen ! ♥)

Men det er en annen ting jeg faktisk kan rope hurra for, jeg var nemlig så heldig å vinne
en billett til glansdagen inne hos gutta med den herlige bloggen Keiserens nye trær.
Egentlig skulle de innover til glansdagen selv, men så ble det forandringer i planene da
de fikk et nytt tilskudd til familien. Vakre Ella som allerede har blitt kjendis
inne på NIB. Og det var hun som trakk mitt vinnerlodd !

Tusen takk til alle dere som har kommet med tips om hva jeg kan bruke den gamle
døren til, har fått noen fine ideer her nå så får se hva jeg gjør. ;) Det kommer stadig
inn kommentarer på innlegget Stille i dørene og det er fantastisk at
så mange vil dele litt av seg selv med meg.  ♥ Jeg blir veldig rørt, og samtidig
veldig glad ! :) Det er mange ekte og hjertevarme mennesker her inne.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ  Ønsker alle som titter innom en strålende junidag ! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠





15 kommentarer:

  1. hei Anette,
    så leit at du ikke er helt bra,
    huff altså,
    nydelige bilder fra deg,
    å gratulere med gevinst,
    håper du blir helt bra å kan kose deg på glansdagene til helga,
    skulle gjerne vært der selv, men passer ikke,
    masse god bedring til deg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Gode råd mott tette bihuler og ører tas i mot med takk ! ♥

    SvarSlett
  3. Huff så trasig med bihulene da...Jeg var skikkelig plaget før og fikk bihulebetennelse hver gang jeg ble forkjølet...Fikk tips hos legen om å ta nesespray med en gang jeg merket forkjølelsestendenser og det har fungert på meg. Ble så lei alle de pencillin kurene! I dag er jeg glad det er overskyet her , for jeg er skikkelig forkjølt og slapp...Håper jeg slipper lett unna og er frisk og rask i morgen ;)
    Masse god bedring Anette ♥
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så kjedelig å være sjuk :( Mot bihuler: peis på med nesespray/ saltvann. Og mot ørene: Matolje. Varm oljen til 37 grader (hold en liten sprøyte litt i hendene) og drypp noen dråper av og til. Bra kjerringråd som virker!!! Brukt det på gutta mine og på de brukerne jeg jobber med :)

    Så gøy å vinne da :) Den er jo litt dyr den dagen, så da har du mer penger å shoppe for ;)
    Herlig bilde!
    God bedring og lykke til hos tannlegen!!!

    Stoooor klem fra Anette

    SvarSlett
  5. Hei vennen! Gratulerer igjen med billett, dere er jaggu heldig du og Lise.. Min billett er bestilt, og hentes av min kjære på posten idag :)

    Skal du være på glansdagen hele dagen, eller bare på kvelden? Jeg er litt usikker enda, må jo posjonere ut kreftene mine litt siden jeg nå er høygravid.. hehe. Skal ringe Lise idag og avtale nærmere :)

    Har blitt sommerforkjøla såklart da, så idag skal jeg holde sengen i hele dag...

    Klem

    SvarSlett
  6. Søt de kaninene :) heldig sim vant deg billett til glansdagen, skulle ønske jeg hadde tid til å dra :) håper at formen din blir bedre snart! FGod bedring vennen :) klemmer

    SvarSlett
  7. Så kjedelig å være syk... har inge tips mot ører og bihuler, men håper virkelig det går over snart!

    Herlig kanin da, så søt;)
    Kos deg masse på glansdagen!

    KLEM

    SvarSlett
  8. Uff, kjedeleg med sjukdom. Håper du får masse gode råd som verkar og kjem til hektene att snart...
    Skal til tannlegen eg også i morgon, kan ikkje sei eg gleder med så veldig...
    Gratulerer med gevinst! Håper du får ein fin fin glansdag :-)
    Klem klem

    SvarSlett
  9. Hei, vennen!

    So synd at du har vorte sjuk..eg har sjølv nett vore gjennom ein kur for bihulene, og da e ikkje noko kjekt når da står på. Håpe du blir bra til helga so du får vera med på Glansdagen. Og gratulera med billett forresten :)

    Mange gode og varme god bedringsklemma frå Christine

    SvarSlett
  10. Hei.

    Jeg leste innlegget ditt litt lenger ned her om at du er en privat person og ble nesten litt rørt. Jeg føler det samme som deg. Mange tror det ikke, men jeg er ganske sjenert og privat selv. Må føle meg trygg på omgivelsene før jeg tør å dele med meg. Det er en av grunne til at jeg ikke skal på Glansdagen. Det blir utenfor min komfortsone. Måtte manne meg mye opp for å treffe Lykkelise og de andre jentene på treff her i vinter. Det gikk fint, men jeg skulle ønske jeg kunne vært meg selv mer. Men nok om det...

    Håper du får en fin kveld på Glansdagen og at du blomstrer. Fortell gjerne hvordan du hadde det inni deg, ikke bare rundt deg. Kos deg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  11. Hei godeste! Blir så glad når jeg leser innleggene dine og det er så herlig å få inspirasjon av de vakre bildene du tar! jeg får heller ei blogget noe særlig om dagen , merker at dagene er travle og at døgnet ikke inneholder nok timer..men men..en får gjøre det beste ut av det..i dag har jeg nytt ettermiddagen og kvelden stort sett i hagen;) prioriterte bort middagen og tok en rask skål med frokostblanding etter jobb..så var det å brette opp ermene og jobbe i hagen..føler du at det noen ganger blir mye å gape over? PHUH..føler jeg aldri helt blir ferdig..;)
    Ønsker deg en masse masse god bedring! drikk mye te og SOV mest mulig(om du har mulighet til det)
    spar heller ei på paracet og ibux..ikke noe vits å kjenne verk i kropp og bihuler om man ikke trenger det!
    nå er skrivekløa strax over her så da får jeg vel avslutte!!
    STOR KLEM;)( skulle ønske jeg visste hvordan jeg laget hjerter her inne..for da hadde du fått noen av de også;) )

    SvarSlett
  12. Heia! Så koselig du skal på Glansdagen!Da sees vi:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  13. Leit med forkjølelse, også midt på sommeren da! Håper du snart blir bedre slik at du kan nyte Glansdagen:) Selv skal jeg ikke dit, selv om jeg egentlig har en smule lyst... Går litt "stille i dørene" her også :)

    SvarSlett
  14. Hej Anette!!

    Usch så tråkigt att du blivit sjuk! Det vill man aldrig vara på sommaren!
    Vilket fantastiskt ställe du besökt och vilken utsikt, wow!!

    Hoppas du snabbt är på fötterna igen!
    Kram
    Pi

    SvarSlett
  15. Hej Anette

    Stress giver sygdom - jeg ved det, for jeg prøvede det for nogle år siden. Og selv i dag, når jeg bliver stresset, bliver jeg straks syg. Så det er med at passe på sig selv. Og du har nok at se til med børn og hjem.

    Tak for kommentar :-)
    Og hav en dejlig helg

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails